Pages

Monday, November 1, 2010

*****Hobin & Gomo*****


Hmm, dah lama tak update blog. Maklum la, busy sangat la katakan. Hehe..

Sabtu lepas bersamaan 30/10/2010, ada final game untuk Piala Malaysia di Bukit Jalil. Tapi aku tak pergi tengok game kat stadium pun. Aku nak pergi Plaza Low Yat. So lepas balik kerja, aku pun siap2 nak kluar dengan family aku. Lebih kurang pukul 4.30 ptg macam tu aku keluar rumah, masuk highway plus (dari tol kajang) nak ke tol Sungai Besi. Bila masuk ja highway, mak datuk, punya la jemmmm jalan tu. Baru la aku teringat yang malam tu ada game final. Alahai, punya la lama atas highway tu, cuba bayangkan dari tol Kajang (4.45ptg), sampai tol Sg Besi lebih kurang pukul 6.15 ptg, satu jam setengah aku stuck dalam jem tu. Padahal kalau jalan tak jem 10 minit ja, tambah2 kalau naik keta turbo aku, sekelip mata ja dah sampai.. Kahkahkah..
Bila dah lepas tol, lagi teruk jemmmmmnya.. Sebab kereta nak masuk dekat simpang astro kat Bukit Jalil tu. Dekat situ ja aku stuck dekat setengah jam, baru jalan dah ok.. Fuhh, KL ohh KL.. Pukul 7 lebih baru sampai Low Yat.. Tu la, duduk KL lagi, sapa suruh.. Ekekeke..

Apa2 pun, tahniah dekat team Kelantan sebab menang final walaupun aku tak sokong Kelantan..

Wakakaka

Hobin Jang Hobin!!!!!Dalam tension2 jem pun, seronok gak tengok gelagat penyokong N9 ni..



Penyokong yang paling fanatik!! Hobin jang hobin!!!

No comments:

Post a Comment