Pages

Thursday, July 22, 2010

Berita Terbaru 'Paul The Octopus'

Berita Terbaru 'Paul The Octopus'

Ini adalah update terbaru mengenai si 'Paul' yang pernah famous masa World Cup baru-baru ni.. Mesti ramai yang tertanya-tanya apa cerita terbaru 'Paul' ni kan? Ada yang rindu, ada yang tak semangat nak buat keja sebab tak tahu berita terbaru paul ni, dan ada juga yang teringin nak makan sotong kurita goreng tepong!!! Banyak persoalan betul dari peminat dan juga yang tak minat 'Paul the Octopus ni'

Sihat kah?
Dah makan ka belum?
Dah kawin ka belum?
Dah jadi sotong kangkung ka belum?

Jeng Jeng Jeng.....

Baru-baru aku sempat pergi Jerman sebab nak jenguk keadaan 'Paul' ni sebab ramai yang meminta aku berbuat demikian..
Atas persetujuan pihak Malaysia dan Jerman, aku pun berangkat ke sana dengan senang hati dan excitednya (maklumla, nak jumpa si sotong yang kepopularitiannya mengalahkan Paris Hilton dan juga Cristiano Ronaldo yang baru dapat anak tu). hehehehe..

Setelah aku sampai disana, aku tercari-cari, mana 'Paul' ni? Cari punya cari punya cari, rupanya si 'Paul' tangah bermain dengan se'org' budak dengan gembiranya. Aku begitu terkejut (nasib baik tak kena 'heart attack') setelah melihat keadaan 'Paul' yang terbaru ni, aku pun snap la beberapa picture untuk tatapan peminta dan juga yang tak minat sebagai bahan bukti yang aku telah berjumpa dengan 'Paul the Octopus'....

Maka inilah hasilnya..

Pendedahan eksklusif mengenai 'Raja Sotong'



Walaupun sedang diburu, beliau masih mampu tersenyum lebar.. Tahniah Paul..

Bersama kawan barunya yang banyak memberi inspirasi dan semangat

Beliau bersama teman barunya sedang bermain bola dengan gembiranya

Pasangan bahagia sempat memberikan post yang sangat menarik untuk ditangkap gambar..

Sejuk hati aku tengok 'Paul' ni bahagia...

Sekian..


No comments:

Post a Comment