Pages

Friday, July 16, 2010

Girlfriend aku dah nak kawin??? Uwaaaaa

Rozita Che Wan

Huhuhu.. Girlfriend aku dah nak kawin tak lama lg. Dengan lelaki bujang plak tu, muda 2 tahun dari cik Rozita ni.. Huhuhu... so sad la cik Ita!!! Tapi apa2 pun, I doakan U bahagia dunia akhirat walaupun U tak nak kawin dengan I.. Sob Sob..;-( Berita terbaru yang aku tahu pasal cik Rozita 'J' ni, beliau nk stop jadi pelakon tahun depan, nak menceburi bidang perniagaan pulak.. To cik Rozita (tak lama lagi jadi puan la) I boleh jadi share-partner U, kita jual budu sama2 ok.. manyak untung oooo!!! hehehehe. Hmm, mungkin beliau nak buat perniagaan jual bulu mata palsu, macam yang beliau selalu pakai. Tergoda I tengok bulu mata u!!!

haiihhhh.. betuah la lelaki bujang yang nak kawin ngan mak janda ni. Tapi walaupun cik janda ni tak kawin dengan aku, aku bersyukur sebab aku dijodohkan ngan wife aku sekarang ni.. Love u soo mucchhhh sayang!!! (jgn termuntah plak reader blog ni) ekekeke!!!

Rozita a.k.a awek aku skarang ni ala-ala perempuan kampung (manis gitu!!!!)

Pose maut dari awek aku!!!


p/s : Jangan lupa bagi invitation card dekat I ok!!!;-P

No comments:

Post a Comment