Pages

Friday, July 9, 2010

Projek Baru

Pagi td aku p meeting kat tempat projek baru, pastu terus p tgk site.. huh, pasni sibuk la aku.. Silap2 nak ber facebook pun x sempat. Hehehehe.. first impression, owner ok, consultant ok, main con ok, suma ok la.. Tp tu mula2 la, pasni x tau la.. Site tu pun ok, cuma rasanya akan ada masalah kalau hari ujan, sbb tmpt tu dh jd mcm kolam.. Tp lepas earthwork n drainage dh siap, ok la kot..

(Sory, aku nk upload gmbr site x leh la, ntah apa prob ntah)

Pastu bini aku call, ckp ada darah kat bantal anak aku.. DARAHhhh???? bila dia check, rupa2nya kat jari anak aku yg br 9 bulan tu ada luka sket, mcm terkena pisau.. bini aku cita mcm suspen ja, aku pun p cari plaster, bila blk jap td, tgk jari anak aku, alahaiiii, sikit ja luka tu, bak kata org, cinonet ja.. Tp ya la, sikit2 pun, kena aware gak..

No comments:

Post a Comment