Pages

Wednesday, August 11, 2010

Balik kerja, terus pergi cari..

Ok, hari ni dengan semangatnya aku berpuasa. Semangat sambut Ramadhan al-Mubarak.. Cewahhh.. Setakat aku tulis entry ni, perut aku masih memberi kerjasama yang sungguh baik.. Syabas En. Perut, nanti pukul 7.28pm aku bagi hadiah yang istimewa buat En. Perut ya..Oh ya, aku cuma nak berkongsi dengan anda semua apa yang aku ingin makan bila berbuka hari ini. Maklum la, hari pertama puasa, nafsu makan memuncak-muncak. Itu nak, ini nak. Tapi petang nanti, aku nak cari dekat bazar makanan-makanan yang aku rasa nak makan hari ini.. Jom kita saksikan...
Jeng Jeng Jeng!!!


Layanzzzz!!!!!

Asam Pedas Melaka
Ayam goreng berempahTomyam seafoodUdang goreng segar yang disalut tepong...Ketam segar digoreng...Banana split..


Amacam?? Ok tak menu hari ini??

P/S : Banana split ada ke kat bazar Ramadhan?? hehehe..


No comments:

Post a Comment