Pages

Friday, August 6, 2010

Macam mana eh? Adussss...

Aduh, pening juga kepala aku ni, nak edit blog aku ni kasi meriah sikit. Cuba itu, tak boleh, cuba ini tak jadi, last2 tak payah edit. Refer dengan blog orang lain pun tak menjadi juga, tapi ada la sikit2 yang jadi. Tambah pula bunyi bising air hujan kena atap zink kat office aku ni, lagi tambah serabut kepala ni - kesian, office pakai atap zink ja- . Huhuhuhu..

Tapi tak apa, orang kata nak pandai berblogging ni kena sabar@pelan-pelan kayuh. Lama-lama ok la (rasa rugi pulak tak study bidang I.T dulu, kalau tak Bill Gates pun mesti kalah dengan aku.) So kali ni blog aku ada perubahan sikit, walaupun sikit, aku dah pandai buat sesuatu arini. Jeles juga bila tengok blog orang lain, entry menarik, folower pun ramai, beratus-ratus, beribu pun ada. Bila la aku nk jadi sehebat korang-korang sekalian? aishhhh... Tapi tak apa, pelan-pelan kayuh.. Apa2 pun, atas usaha aku yang gigih ni, aku dh pandai buat sesuatu untuk blog aku arini. Jadi la tu walaupun sikit. Heheheheheheheehehehe...

Well Done Anip!!!

mesti korang yang dah pandai berblogging ni kata:-

"Poyo la mamat ni, baru pandai sikit dah seronok lebih"





No comments:

Post a Comment