Pages

Tuesday, August 3, 2010

MTV World Stage 2010 @ Sunway Lagoon



Sabtu baru ni bersamaan dengan 31 July 2010, satu konsert MTV World Stage telah diadakan di Sunway Lagoon, PJ Selangor. Aku pun mengambil kesempatan ini untuk menghadirkan diri ke konsert tersebut, tapi aku tinjau dari luar ja, tak masuk dalam sebab tiket tak beli. hehehehe.. Tu pun bukan tujuan utama aku untuk tengok konsert, tapi sebab nak teman wife aku tengok peraduan Pa&Ma kat Sunway Piramid belah petang. Jadi lepas tengok peraduan tu sampai kami semua dah boring, kami pun pergi la tinjau di sekitar Sunway Lagoon tu. Mak aih, punya la ramai orang beratur + bersesak-sesak + berhimpit-himpit nak tengok artis2. Beratur panjang sampai ke highway depan tu. Kalau aku, mau pengsan dalam tu. Hehehe.. Tapi sedih gak sebab tak dapat jumpa dengan Wonder Girl. Auwwww!!! Kelass gitu.. Please dance in front of me pleaseee!!! kahkahkah...


Bersama hero aku..


Tapi masa aku sampai di pintu masuk Sunway tu, aku tak sempat nak rakam kejadian tolak-menolak, rebut merebut, gesel menggesel penonton-penonton yang tak sabar nak masuk tengok konsert tu. Sempat rakam lepas kejadian tu ja. Agaknya penonton pun tak sabar nak tengok wonder girl tu secara live kot (untuk laki-laki la). Sampaikan board banner besi tu pun nak jatuh, kasut tertanggal, selipar putus, siap ada orang pengsan lagi. Semangat betul penonton2 ni nak masuk. Kesian kat minah2 yang melaram habis, baju yang terkoyak pun ada, make up dah cair meleleh sebab berpeluh sangat-sangat, macam-macam lagi la. Tak kurang juga, mesti ada yang kena raba dan hilang wallet. Ekekeke..;-P


Dik, slow-slow dik, jangan tolak-tolak, skirt akak nak terlondeh dik!!!




Sabar dik, Wonder Girl tu tak lari kemana, ada ja kat dalam tu..;-P


No comments:

Post a Comment