Pages

Wednesday, August 4, 2010

Shasha Pelacur

Hehe, siapa Shasha pelacur? Kenapa dia jadi pelacur? Hmm, susah nak jawab ni. Ni semua sebab peredaran zaman la ni, dulu duduk di kampung, sekarang dah duduk di bandar, macam-macam ada. Dulu tak ada tenet, sekarang dh ada tenet, so macam-macam pendedahan dah buleh dapat dalam tenet. Itu yang buatkan budak-budak sekarang jadi x tentu arah, ikut sangat budaya barat. Hmm, berbalik kepada si Shasha ni, aku jumpa dekat ngan rumah aku, tapi aku tak tahu si Shasha ni rumah yang mana satu. Isk isk, kahssiiaaannn..

Aku cuba cari juga rumah Shasha, tapi tak jumpa. Aku cuba nak 'connect' ngan si Shasha ni, pun x boleh juga. Agaknya dia betul-betul kecewa, sebab dah jadi pelacur dan sebab tu la tak boleh 'connect' dengan dia. Kemudian aku terjumpa si Adz yang tinggal dekat ngan rumah aku juga, aku tanya pasal Shasha, immediately dia kata 'Dont Touch2', so aku pun tak sentuh si Shasha ni. Mungkin bahaya kot sebab dia kan dah jadi pelacur, maybe ada virus-virus jahat yang boleh melekat dekat aku. Pastu aku pun biar ja la si Shasha ni sorang-sorang. Tapi kesian aku tengok dia, makan tak nak, tidur tak nak, apa pun tak nak, murung saja.. Huhu..;-P



Shasha, oohhh shashaa..

PeAce No WaR.. JanGan MarAhh eeAeaa!!

Sekadar gambar hiasan dari kosmo..;-)

No comments:

Post a Comment